środa, 30 listopada 2011

43.

Pomimo mojego zwolnienia udałam się do szkoły. Nie dałabym rady nadrobić tego materiału. Wykorzystując zwolnienie z wf'u i kończenie dwie godziny wcześniej (!) wybrałam się do Starego Browaru na zakupy kosmetyczne :). Już, jak ostatnio tam byłam zauważyłam przepiękny, świąteczny wystrój. Wystawy wyglądają cudownie przybrane w bożonarodzeniowe akcenty, a manekiny są ubrane w "norweskie" golfy, czapki i cieplutkie korzuszki. Brakuje mi tylko śniegu. Jeśli dobrze pamiętam o tej porze, zeszłym roku śnieg już dawno gościł w Polsce. No cóż, z niecierpliwośćią czekam na niego <3

Wracając do moich zakupów... Ostatnio, na sezon zimowo - letni zaopatrzyłam się w kakaowe kosmetyki ZIAJI. W sumie to miałam nadzieję, że w Super - Phatmie znajdę takie same kosmetyki, ale nie udało mi się poszukać kakaowego żelu pod prysznic, więc postanowiłam, że kupię sobie kokosowy zestaw:

  • kokosowe masło do ciała ZIAJA
  • kokosowa terapia skóry i zmysłów - balsam do ust ZIAJA (tak nawiasem mówiąc już go kocham :))
  • żel pod prysznic Sweet Fantasy - kokos JOANNA
  • peeling myjący z czarną pożeczką JOANNA (nie było kokosowego do zestawu :P)

A ten link zauważyłam dzisiaj na mojej tablicy na facebooku. Dziewczyny są przesłodkie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)