wtorek, 29 listopada 2011

42.

Nie wiem dlaczego, ale nagle dopadło mnie przeziębienie :(. Właśnie leżę sobie wygodnie w łóżku, w piżamce i myślę ile będe miałą do nadrobienia. Myśl o tym przeraża mnie. Dzisiaj ominęła mnie (na szczęście :)) konturówka z Azji i Europy - 333 elementy oraz kartkówka z Króla Edypa, którą prwadopodobnie napiszę w czwartek. Jutro mam sprawdzian z chemii, piszę zaległy z fizyki bo jeszcze go nie napisałam i możliwę, że będe miała kartkówkę z PO. Cudownie.
Nawet nie wiecie jak bardzo mi się nie chce zabrać za naukę :D. Z braku nowych fotek wstawiam zdjęcia, które znalazłam na weheartit - idealnie pasują do mojego posta :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)