poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Milano !

Witajcie ! Tydzień temu wzięłam udział w wymianie, organizowanej przez moją panią profesor od języka włoskiego do Włoch. Mieszkałam u sympatycznej rodziny, w malowniczym miasteczku Vercelli. W ciągu jednego tygodnia udało mi się zwiedzić 2 razy Mediolan, 1 raz Turyn, Wenecję i poznać samo Vercelli. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam wrócę :). Dziś przygotowałam dla Was post ze stylizacją, którą wybrałam do Mediolanu. Postawiłam na czerń. Sukienka, rajstopy i torba w tym samym kolorze, wyjątkiem są beżowe botki. Miasto jest cudowne : ulica Montenapoleone, Duomo czy Galeria Vittorio Emanuele, 4piętrowa Zara - zakochałam się od razu. Będąc we Włoszech pamiętajcie, żeby chociaż na chwilkę wstąpić do tego miasta. Mam nadzieję, że outfit się Wam podoba, za zdjęcia bardzo dziękuję Patrycji :* :). Wesołych Świąt !



 





16 komentarzy:

  1. Wlozylabym inne butki, ale poza tym slicznie. Lubie takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę. Musiało być super. Ja zawsze bałam się takich wymian. A sukienka fantastyczna, pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać to najważniejsze :)
      Dziękuję bardzo !

      Usuń
  3. Slicznie wygladalas, uwielbiam Mediolan :))

    Jesli moge sobie pozwolic; w pierwszym zdaniu jest blad, powinno byc " w wymianie, organizowanej.."

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiszę kolejne miasto do listy na przyszły rok ;)
    Świetnie wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. poznaje to miejsce! Byłam tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo i tajemniczo, mega mi się podoba Twój styl;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz!
    Zazdroszczę podróży!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej wymiany :) Pieknie wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, masz oryginalną urodę :)
    Nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD zapraszam jeśli masz ochotę do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :) Zazdroszczę wymiany :)
    Stylizacja jest idealna :)



    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)