wtorek, 5 marca 2013

La primavera

Wiosna, wiosna, wiosna <3.  W końcu ciepło, można chodzić na spacery, ale przede wszystkim zrzucić z siebie miliard warstw. Pomimo iż w tym sezonie bardzo polubiłam sweterki, a w szczególności ażurowe już nie mogę się doczekać gdy odłożę je na półkę z zimowymi ubraniami.
Dzisiaj, z racji wiosennej pogody przygotowałam lekki zestaw - marynarska spódniczka, biała koszula oraz jeansowa kamizelka. Nie mogłam się powstrzymać i zdecydowałam się na moje ulubione Conversy. Za nimi tęsknie najbardziej. Mam nadzieję, że outfit przypadł Wam do gustu :)
Enjoy!












17 komentarzy:

  1. świetna kamizelka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka z kamizelką świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda na Twoich zdjęciach faktycznie idealna, dzisiaj u mnie było podobnie, szkoda tylko, że 80 % dnia spędziłam w bibliotece i nie mogłam się nią nacieszyć.
    Świetna kamizelka, w tamtym roku szukałam podobnej, niestety nie znalazłam, więc wielkie poszukiwania przełożyłam na ten rok. :) Piękna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, no i conversy, które również uwielbiam! Aż miło się patrzy na Twoje zdjęcia, takie słoneczne i pogodne... I zgadzam się z In blue jeans... Jesteś przepiękną dziewczyną :) Dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda potrafi poprawić humor <3 Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, znakomicie wszystko dobra

    obserwuje i liczę na to samo:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szukalam takiej kamizelki zeszlego lata;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3
    Świetna kamizelka
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię jeansowe kamizelki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna jestes :) to to co rzucilo mi w oczy jak tylko odkrylam Twojego bloga. Na dodatek bardzo podoba mi sie Twoj styl :)
    Goraco pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety wiosny wciąż nie widać, zima zdecydowanie nadużywa polskiej gościnności ;) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, mlodziezowa stylizacja i plus za conversy, ktore uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)