piątek, 21 grudnia 2012

Śnieżynka

Święta, Święta, Święta <3. Są juz coraz bliżej, w moim domu wszędzie słychać już Last Christmas i All I want for christmas is you, a w powietrzu unosi się zapach świeżo upieczonych pierników. Tylko nie ma jeszcze choinki, którą jak co roku ubieramy dopiero w Wigilię ;). Szkoła w końcu się skończyła, na pewien czas koniec ze sprawdzianami, kartkówkami itp. Ale zanim to nastąpi zawsze mamy Wigilię szkolną. Na praktycznie każdą wybieram klasykę - biel oraz czerń. Na tego roczną również nie odstąpiłam od mojej reguły. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki, a szczególnie takie z wysokim stanem. Czuję się w nich idealnie. Moja to przedwczesny prezent od siostry na gwiazdkę. Do niej postanowiłam dołożyć biało - czarny top z kokardką i sweterek. Na dworze jest już coraz zimniej więc bez ciepłych pończoch by się nie obyło. Do całości dołożyłam mały świąteczny akcent - czapka Mikołaja ;). Mam nadzieję, że outfit się Wam podoba, Wesołych Świat ! ;)









16 komentarzy:

  1. Włosy, włosy, włosy!! Świetne loki...żałuję, że ja nie mogę takich sobie zrobić ;/
    Świetny top :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całym sercem zazdroszcze tej cudnej spodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka! i mam tą samą torbę z Zary;)

    OdpowiedzUsuń
  4. All i wont for Christmas? Uuuu lałam z tego! No ale wciąż widzę Las Christmas.. such a shame! Oj Moja Droga trochę więcej uwagi i popracuj nad składnią :) A stylizacja świetna! Kocham spódniczkę i uważam, że ślicznie Ci w niej! Buziaki i Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. On the web changing contains and would like to move my WordPress Blogs over.
    Does anyone know of an easy method to make this happen?

    .

    my webpage pba-dental.com
    Here is my homepage ; PBA Root Canal

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Śnieżynka:))) Fajny styl i blog, obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna spódniczka ;) dzięki za odwiedziny ;) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie! !
    lubię takie looki:)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna spódniczka, choć niby tak zwykła! wesołych, ciepłych świąt xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci w tej czapeczce <3

    Wesołych Świąt <33

    OdpowiedzUsuń
  12. ale z Ciebie jest śliczna śnieżynka!:>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)