wtorek, 21 sierpnia 2012

We will ROCK you !

Już od dawna podobają mi się rockowe dodatki typu ćwieki, duże jeansowe bezrękawniki, pończoszki. Postanowiłam troszkę zmienić mój styl na właśnie taki. Pierwszym etapem do tego było zakupienie w Second hand w Kołobrzegu jeansowego bezrękawnika. Żałuję, że nie zdążyłam doszyć do niego żadnych dodatków, mam to w planie. Kolejny etap to sesja z moją siostrą Susanieee, która tym razem nie była tylko fotografem ale również stylistką, wizażystką i fryzjerką. Motyw przewodni sesji - gitara klasyczna. Następnie zmiana wyglądu bloga - również pomoc Susaniee - i mam zamiar uzupełnić szafę  jeszcze nie tylko o te rzeczy, które opisałam tutaj >klik< ale też czarne baletki.
Siostrze bardzo dziękuję za zdjęcia, wizaż i logo bloga ;*

***
Tak jak opisałam - mała relacja z Kołobrzegu. Skleiłam zdjęcia jako małą kartkę pocztową :).

***
Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych, w miarę możliwości czasowych staram się na każdy odpisywać. Enjoy !









38 komentarzy:

  1. Łooo, ale super :D! Świetna sesja i bardzo ciekawa stylizacja :)!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia!;)
    bardzo mi sie podobasz w nowym rockowym looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja;) pięknie ci w takim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja!!! Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu i jesteś bardzo śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem jak najbardziej za ! ! ! rock rządzi ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :)) Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz na zdjęciach :) kamizelka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się stylizacja! Pozytywna zmiana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, fajne te zakolanówki:) A sesja robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. yess we rock! młoda kiedy następna sesja?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia, wyglądasz bardzo fajnie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog, zapraszam do mnie :)
    http://igulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny, klimatyczny zestaw :) super butki i kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit!
    boska bransoletka i fryzura!
    pozdrawiam, majka ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kamizelka wydaje się być fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przeciez to jakas masakra...nic do siebie nie pasuje... skad ta złota bransoletka a obok plastikowy zegarek? te buty nie maja nic wspolnego z reszta. to wszystko to jakis bałagan ktory ulozyl ktos kto chcial udawac styliste a nie ma o tym bladego pojecia. tło wygląda jak z sesji od fotografow ze wsi... nie wstyd cos takiego publikowac? i udawac pro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doceniamy, że ty jako profesjonalny stylista i krytyk znajdujesz czas na komentowanie tak 'marnych' stylizacji.

      Usuń
    2. "czegoś", nie "coś". nie mówimy przecież "nie wstyd ci udawać specjalista", a "nie wstyd ci udawać specjalistę", hm?

      Usuń
    3. i rola poprawiania, tez marnie ci wychodzi, moze jeszcze raz przeczytaj powoli i zastanow sie czy faktycznie widzisz bledy...przez przypadek zajrzałem, głownie zeby sie posmiac! i pewno jeszcze nie raz zajrze aby posmiac sie ze znajomymi!pozdrowka

      Usuń
  21. Świetna stylizacja ! ^^ Widać, że znasz się na rzeczy. Klimacik też spoko. Bardzo podoba mi się motyw gitary. Kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie w Kołobrzegu kupiłaś bezrękawnik? PS Pozdrowienia z KG ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)