niedziela, 24 czerwca 2012

Florence + The Machine - Never let me go

Od dawna chciałam mieć krótki top - gorset. Jest już w szyciu. Ten, który widzicie tutaj to DIY Juliette . Ciepło jest, więc można to wykorzystać.
Jak Wam mija ostatni weekend szkoły? Mam nadzieję, że już odpoczywacie. Dzisiaj przegnaliśmy Estebana, odlatuje do Portugalii gdzie obecnie studiuje. W tym tygodniu wprowadziłam małą zmianę - wypróbowałam koloru na moich włosach. Zdecydowałam się na szamponetkę czekoladowy brąz. Miałam trochę obaw co do koloru dlatego kupiłam tylko jedną i jeśli będę farbować po raz drugi (a na pewno tak będzie) sięgnę po 2 lub nawet 3 opakowania. Jestem bardzo zadowolona z koloru, wyrównał mi się, ponieważ zeszłoroczna trwała bardzo mi rozjaśniła, a nie chciałam wprowadzać stałego koloru, ponieważ zniszczyłby mi jeszcze bardziej włosy. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)










8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)