poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Orange !

Jaka piękna pogoda za oknem ! Koniec kwietnia, a ja czuj,ę się jak w lipcu. Dlatego też, dzisiaj wybrałam się do parku przy placu Mickiewicza i wraz z przyjaciółkami po leżakowałyśmy sobie kilka godzin. Było mega przyjemnie - kapiąca woda z fontanny, kocyk i trawa. Normalnie żyć nie umierać :) . Do tego kilkadziesiąt minut spędzonych na chodzeniu po Komornikach.  Efekt - spalone na czerwono ramiona i opalone nogi! :) . Kocham taką pogodę.
Dzisiaj pokazuję Wam outfit z niedzieli. Ukochana asymetryczna spódniczka to nowy nabytek no i torba również. Wiele osób ma taką, ale nie mogłam się jej oprzeć. Jest idealna do szkoły. A Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?
Wszystkiego dobrego na weekend majowy, udanych majówek i odpoczynku . R.









11 komentarzy:

  1. strój idealny na taką pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, super jest ta spódnica! Ja też jutro mam zamiar się przyjarać lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous outfit, so cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna spodnica, ja nie mogę sobie pozwolic na opalanie twarz bedzie cała w piegach, a dopiero co się ich pozbyłam :D
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam piegi i żałuję, że ich nie mam :)

      Usuń
  5. Spódnica naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)