piątek, 9 marca 2012

I pizzo sono il mio amore.

Słońce ! To co kocham najbardziej. Po mino wczorajszego śniegu w Poznaniu dzisiaj pogoda dopisuje i jest przepięknie. Oprócz słońca kocham jeszcze koronki oraz kokardki. Tą, którą widzicie dzisiaj mam już chyba od dwóch lat z H&M. Bluzeczkę kupiłam w Orsay, a sweterek jest z Zary. Spodnie z H&M oraz pierścionek ze Stradivariusa to moje nowe nabytki, które kupiłam w tym tygodniu. Do tego wszystkiego biała torebka, na złotym łańcuszku. Ostatnio również podobają mi się wszystkie torebki z takim rozwiązaniem ramiączka. Niestety, do szkoły jakbym kupowała nie przyda się, ponieważ moje książki są bardzo ciężkie. Także dzisiaj czarno - biały outfit, mam nadzieję, że Wam się podoba, miłego weekendu :) !








9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)