wtorek, 3 stycznia 2012

59.

Hej Dziewczyny ! Jak wam mija pierwszy tydzień po świętach? Mi bardzo dobrze :). mam mega luzy w szkole, jutro koniec semestru i wystawianie ocen. W czwartek czeka mnie tylko kartkówka z łaciny ale to luzik :)

Dzisiaj wróciła moja siostra z Rzymu. Nie dało się tego nie zauważyć ! Cały dom przepełniony jest zapachem przepysznych ciastek marchewkowych, które upiekła dzisiaj <3. A zaraz, żeby wykorzystać wolny czas będziemy oglądać Kac Vegas 2  w Bangkoku. Oglądałyście ten film? Podobał Wam się? Ja żałuję, że tak mało jak i w poprzedniej części jest Justina Barthary:(



Chyba dopiszę go na moją listę mężów <3 !

Jego też <3 !

2 komentarze:

  1. Świetny post^^ Miło się czytało:) zapraszam do mnie ,nowa notka z moimi rysunkami^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, jest go mniej, ale film jest zdecydowanie lepszy od pierwszej części:-) Płakałam ze śmiechu:-D Pozdrawiam i udanego seansu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)