piątek, 16 grudnia 2011

50.

Czasami mam wrażenie, że w tym roku w ogóle śnieg nie spadnie na święta. Został już tylko tydzień, a jego jak nie było tak nie ma. Czy może być coś gorszego od "zielonych" świąt Bożego Narodzenia? Jednak cały czas mam nadzieję, że tego 24go zacznie padać bialutki z nieba <3.
Od środy robię zakupy świąteczne - coś co lubię najbardziej. Mogę godzinami chodzić po sklepach, słuchać świątecznych piosenek i zastanawiać się co by kupić :). Jutro wybieram się z siostrą po jakiś prezent dla mnie, mam nadzieję, że coś wpadnie mi w oko.
Dzisiaj przyszła zamówiona przeze mnie torebka z allegro! Spodziewałam się większej, ale najważniejsze jest, że pomieści moje ogromne książki z włoskiego :). Torebka jest jeszcze dostępna tutaj

Oprócz zakupów na ten weekend planuję jeszcze robić dekoracje świąteczne. A Wy? Jak spędzicie ostatni weekend przed świętami?










2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)