sobota, 10 grudnia 2011

47.

W końcu weekend! W tym tygodniu miałam tak dużo nauki, że nawet nie miałam czasu na mojego bloga, a dwa razy z rzędu chodziłam spać po 1:00 :(. Dlatego w piątek wybrałam się z moją przyjaciółką do kina. Wybór filmu był trudny. Chciałyśmy iść na "Listy do M." ale niestety nie grali go w godzinach które nam odpowiadały, więc wybór padł na "Jak ona to robi?". W sumie to nie byłyśmy zadowolone z tego filmu, szczerze mówiąc to tam przysypiałyśmy :P.
Dzisiaj trochę inspiracji, ale tym razem trochę ubrań :). Dzisiaj wybieram się na zakupy w ponownym poszukiwaniu torby do szkoły. Mam nadzieję, że jakąś sobie upatrzę, a jeśli nie to dokonuję trudnego wyboru kupując przez allegro. Udanego weekendu! :)










POLUB MNIE NA FACEBOOKU!!

4 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie hihii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuj, że nie byłaś na listach do m, cudny film!

    zapraszam na rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze zamiar się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Dziwie się, że wcześniej tu nie wpadłam:)
    Dodaje do obserwowanych i mam nadzieje na to samo. Genialny post:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)