wtorek, 21 czerwca 2011

Telewizyjnie

Dzisiaj, podczas przeglądania programu telewizyjnego ucieszyłam się tak samo jak wczoraj. Znowu będę miała co oglądać po południu i wieczorem. Przeważnie, siedzę na kanapie i tylko przyciskam na pilocie "następny kanał".
Bardzo mnie cieszy, że do TVN powróciła Plotkara i Pamiętniki Wampirów. Również, zabieram się za oglądanie Dr. House, Nie oglądałam tego wcześniej, ale muszę przyznać, że bardzo zafascynował mnie ten serial. 
Gossipy też nie oglądałam, ale wiem o co chodzi, ponieważ moje siostry są fankami tego serialu. 
Pamiętniki Wampirów - mój ulubiony serial - oglądam już go od roku i jestem w nim zakochana :).

Uwielbiam również 9010, ale tylko nową wersję, Bez śladu i Dowody zbrodni :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)