piątek, 10 czerwca 2011

Jeden z najlepszych dni

Dzisiaj mieliśmy wycieczkę szkolną na basen do Wrocławia. Mieliśmy jechać do Tropical Island, ale ze względu na epidemię nie pojechaliśmy tam. I dobrze, bo tak to Anitka i ja byśmy nie jechały. Moja mama bardzo się bała.

Na pływalni było super. Zjeżdżalnie, jakuzzi i inne atrakcje - pełen wypas :).

W drodze powrotnej wstąpiliśmy do McDonalda i mieliśmy czas wolny, więc z Anitką skorzystawszy z okazji i pobiegłyśmy do H&M. Ja kupiłam okulary, Anita - kwiatki do włosów.
Zdjęcie okularów wstawię jutro:). W H&M czekała nas miła niespodzianka - dostałyśmy gratis butelkę Nestea :). Cały wyjazd mogę uznać za bardzo udany :).

Śpimy :)

Udają, że umieją czytać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)