piątek, 13 maja 2011

Co nowego u mnie w szafie od zeszłego czwartku :).

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi nowościami w szafie :).

Niestety, nie robiłam tych zdjęć lustrzanką więc jakość zdjęcia granatowej spódniczki nie jest najlepsza.

Mango

Zara. Tą spódniczkę mam już od dawna, ale z racji, ze moja siostra miała ją w Portugalii i dopiero do mi ją przywiozła postanowiłam też ją tutaj dołączyć

Spódniczka, o której jakości zdj wspomniałam. Pull & Bear

Top - S&W (sklep portugalski)

Sandałki - Stradivarius. Dodatki (spinki i kolczyki niestety nie znam nazwy sklepu)

Mam jeszcze jedną sukienkę w kwiatki (S&W), ale właśnie poszła do prania i nie mogę jej wstawić. Mam nadzieję, ze podobają się Wam moje nowe ubrania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i dodanie mnie do obserwowanych blogów ! Postaram się odwdzięczyć tym samym :)